Articol original pe The Woman

„În construcția brandului personal trebuie să ținem cont de valori, competențe și reputație.”/ Mihaela Tudor – CEO Tudor Communication și 2Value

Mihaela Tudor are propria agenție de PR și branding, alegând să pătrundă în lumea afacerilor în urmă cu doi ani, după ce a renunțat la poziția de PR Executive, pe care o avea într-o multinațională, dar și după o carieră de de 6 ani ca jurnalist TV. În prezent, oferă servicii de PR și branding personal, având clienți din domenii precum retail și zona medicală. De asemenea, are în plan lansarea unui brand de ceasuri și bijuterii exclusiviste.

În interviul pentru The Woman Magazine, Mihaela ne vorbește despre alegeri, despre ce implică libertatea de a avea propriul business, dar și despre contribuția la schimbare, dezvălindu-ne ce anume o ghidează în viața sa personală și profesională.

Cine este Mihaela Tudor? Care sunt marile tale pasiuni?

Mihaela Raluca Tudor este o femeie antreprenor de 33 de ani, CEO al agenției de PR și Branding personal TUDOR Communication și al platformei de comunicare în media 2Value, este mamă a doi copii minunați și soție de avocat.

De ce ai ales să ai propria afacere?

Am ales antreprenoriatul, pentru că mi-am dorit să am libertatea de a alege și de a duce un proiect cap-coadă, pentru că am vrut ca în fiecare zi să simt că pun umărul la o construcție și că fac asta numai cu zâmbetul pe buze. Mi-a ieșit, deși mi-am dat seama că libertatea vine la pachet cu multe responsabilități și încercări. Așa că nu mă plictisesc niciodată.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta