Epidemia de coronavirus de la nivel mondial este un motiv de îngrijorare și pentru specialiștii în comunicare, fie că vorbim despre cei interni, din departamentele de relații publice din companii, sau de cei externi din firmele de comunicare și relații publice.

Organizația Mondială a Sănătății a emis un set de recomandări pentru comunicarea în situația epidemiei, de care ar trebui să țină cont toți cei implicați în transmiterea de mesaje publice, fie că este vorba despre instituții publice sau companii private. Cu toții trebuie să manifestăm responsabilitate și corectitudine în mesajele pe care le transmitem, să furnizăm informații corecte și complete, pe un ton temperat și profesionist, care să nu creeze panică și o stare de nesiguranță populației și angajaților.

Imaginea unei companii poate suferi major dacă eșuează în a avea o atitudine coerentă și profesionistă într-o situație precum cea legată de coronavirus.

Tudor Communication îți propune un mini-ghid de comunicare, internă și externă, pentru a trece mai ușor peste perioada care va veni, pentru a-ți asigura o imagine bună și a preveni crizele de comunicare.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta