Articol original pe Capital.ro Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, [...]

Citește mai mult

Articol original pe Revista Biz Agenția Tudor Communication lansează un mini-ghid de comunicare în criză, care poate fi accesat gratuit de către companiile care au nevoie de sfaturi în această perioadă delicată. Agenția oferă sfaturi punctuale de comunicare internă și externă. Totodată, sunt date exemple de situaţii în care companiile se pot regăsi, dar şi posibile [...]

Citește mai mult

Articol original pe Femeia.ro Sunt vremuri de restriște, în care totul este pus la încercare: vigilența noastră, sistemul nostru imunitar, solidaritatea, puterea de reziliență personală, dar și profesională. Într-un timp mai scurt sau mai lung, această criză va trece și, din nefericire, pe lângă tributul uman plătit, vom plăti și un tribut financiar: multe firme, [...]

Citește mai mult