Apariții Media – Știri despre TUDOR Communication

Articol original pe PR Romania Consumul de știri online a crescut cu 54% în luna martie, pe fondul interesului tot mai crescut al românilor pentru informații în contextul epidemiei de coronavirus, conform studiului SATI. Pentru a promova informarea corectă, echilibrată și de valoare în această perioadă, agenția de PR și branding personal TUDOR Communication a lansat [...]

Citește mai mult

Interviu complet și original pe Bursa.ro Efectele pe care pandemia de coronavirus le are asupra activităţii companiilor este un motiv de îngrijorare nu doar pentru departamentele economice şi financiare, ci şi pentru specialiştii în comunicare, fie că vorbim despre cei interni sau de cei externi din firmele de comunicare şi relaţii publice. Mihaela Raluca Tudor, CEO [...]

Citește mai mult

Articol complet și original pe MediaFax La un an de la lansarea campaniei #respectjurnaliștii, TUDOR Communication câștigă aurul la Romanian PR Award 2020, pentru categoria „Cea mai bună comunicare în sectorul public”. Juriul PR Award a apreciat unicitatea campaniei și plus valoarea pe care o aduce în rândul jurnaliștilor români, într-o perioadă complexă și dificilă precum actuala pandemie. [...]

Citește mai mult

Articol complet și original pe WeInvent.ro Antreprenor inovativ, premiata in 2019 de Business Elite in Olanda, CEO al agentiei de PR & Personal Branding TUDOR Communication care a castigat Business Performance Award la BiZ PR 2019 Awards si Small Consultancy of the Year 2018 la PR AWARD, Mihaela Raluca Tudor are o experienta in comunicare de peste 14 [...]

Citește mai mult

Articol original pe Capital.ro Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, [...]

Citește mai mult

Articol original pe Revista Biz Agenția Tudor Communication lansează un mini-ghid de comunicare în criză, care poate fi accesat în contextul relațiilor media de către companiile care au nevoie de sfaturi în această perioadă delicată. Agenția oferă sfaturi punctuale de comunicare internă și externă. Totodată, sunt date exemple de situaţii în care companiile se pot regăsi, [...]

Citește mai mult

Articol original pe Femeia.ro Sunt vremuri de restriște, în care totul este pus la încercare: vigilența noastră, sistemul nostru imunitar, solidaritatea, puterea de reziliență personală, dar și profesională. Într-un timp mai scurt sau mai lung, această criză va trece și, din nefericire, pe lângă tributul uman plătit, vom plăti și un tribut financiar: multe firme, [...]

Citește mai mult

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta