Aparatii Media – Știri despre TUDOR Communication

Articol original pe Capital.ro Jurnaliștii și publicul lor văd presa subordonată politicienilor, iar această migrație a jurnaliștilor către politic, o simplă consecință. Tinerii între 22 și 40 de ani au canale de media preferate și condamnă practicile de clickbait, dar recunosc că sunt atrași de titlurile pompoase. Iar persoanele de peste 40 de ani, educate, [...]
Articol original pe Știrile KanalD Distracţia pare să fie viitorul pe reţelele de socializare, dacă luăm în considerare faptul că aplicația Tik Tok a fost cea mai descărcată anul trecut, după WhatsApp. Cu un conținut exclusiv video, a atras milioane de utilizatori din întreaga lume - inclusiv vedete, iar toţi se folosesc de instrumentele puse [...]



Articol original pe Revista Biz Agenția Tudor Communication lansează un mini-ghid de comunicare în criză, care poate fi accesat în contextul relațiilor media de către companiile care au nevoie de sfaturi în această perioadă delicată. Agenția oferă sfaturi punctuale de comunicare internă și externă. Totodată, sunt date exemple de situaţii în care companiile se pot regăsi, [...]
Articol original pe Femeia.ro Sunt vremuri de restriște, în care totul este pus la încercare: vigilența noastră, sistemul nostru imunitar, solidaritatea, puterea de reziliență personală, dar și profesională. Într-un timp mai scurt sau mai lung, această criză va trece și, din nefericire, pe lângă tributul uman plătit, vom plăti și un tribut financiar: multe firme, [...]






Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication, a vorbit la Canal 33 despre cum s-a transformat industria de PR în ultimii ani, inclusiv în ceea ce privește forța de muncă din domeniu, și care sunt perspectivele pentru viitor.
Care este rolul său ȋn arhitectura unui brand și care este diferența între PR, vânzări și advertising? Mihaela Tudor, CEO Tudor Communication, a răspuns la toate aceste întrebări pentru BiziLive TV.

