Comunicarea de criză

Beneficii:

  • Nu îți pierzi buna reputație;
  • Ai o strategie care răstoarnă situația în favoarea ta;
  • Reduci pierderile.

Acţionăm rapid în cel mai convingător mod. Cu noi, orice situaţie de criză poate înseamna o oportunitate care te salvează.

Ne diferențiem prin faptul că:

Identificăm riscuri și oportunități în criză

Pregătim o strategie care face din criză o oportunitate

Știm cum, când, unde, de ce și ce să comunici în situații de criză

Recomandarea noastră

Trebuie să ai o strategie de business si o echipa care să te ţină departe de astfel de momente.

Comunicarea de criză

Criza de comunicare este una dintre cele mai de temut situații pentru o companie, pentru că, negestionată corespunzător, poate duce atât la pierderi financiare serioase, cât, mai ales, la pierderea bunei reputații, iar de aici până la criza de imagine mai e doar un pas.

  • Cel mai înțelept mod de acțiune este prevenirea unor probleme de comunicare, iar acest lucru se poate face cu ușurință prin colaborarea cu o agenție de profil specializată.
  • Tudor Communication  elaborează pentru toți clienții săi  strategii de comunicare în situațiile de criză pentru a fi gata în orice moment să transforme o astfel problemă într-o oportunitate de promovare.
  • De asemenea, gestionăm cu profesionalism comunicarea în situații de criză, acționând rapid și convingător pentru a reduce confuzia, precum și riscul de interpretări eronate din partea opiniei publice.
  • Odată cu ascensiunea rapidă a rețelelor de socializare, managementul reputației online a devenit un aspect de care orice companie trebuie să țină cont dacă dorește să atingă succesul pe termen lung.
  • Managementul situațiilor de criză  preuspune, deci utilizarea tuturor canalelor de comunicare de care dispune o companie, precum și adaptarea mesajelor atât în funcție de specificul acestora, cât  și raportat la profilul publicului.
  • Astfel, alături de echipa Tudor Communication, managementul reputației în situațiile de criză  nu înseamnă doar un proces menit să micșoreze efectele negative ale acestei probleme asupra organizației, ci și o ocazie de a răsturna situația în favoarea companiei și de a obține o re-așezare a percepției publice cu rezultate favorabile pe termen lung.

Practica ne arată că o comunicare rapidă, onestă și clară, cu mesaje pozitive și pro-active este cheia reușitei în gestionarea comunicării de criză, iar Tudor Communication se va dovedi întotdeauna partenerul de încredere în managementul reputației companiei dumneavoastră.

Te confrunți cu o criză de imagine?

Studiu de caz

Proiectul cultural „Parsifal la Ateneu”

Parsifal la Ateneu

Eveniment muzical transformat în fenomen cultural și social

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta