Branding personal

Beneficii:

  • Îți faci cunoscută afacerea prin tine – motorul ei;
  • Câștigi încrederea clienților și a partenerilor;
  • Mass-media scrie despre tine fără să plătești publicitate.

Poveștile bune vând, cele foarte bune construiesc branduri.

Ne diferențiem prin faptul că:

Avem studii de caz care demonstrează succesul obținut

Suntem specialiști în brand journalism

Ai o echipă de jurnaliști cu experiență care știu cum să facă din povestea ta o știre de succes

Recomandarea noastră

Nu neglija brandingul personal în comunicarea companiei tale.
Oamenii au incredere mai multă în oameni decât în companii.

Brandul Personal sau Corporate

Orice companie care dorește să-și sporească notorietatea trebuie să pună accent nu doar pe brandingul corporate, ci și pe brandingul personal al managerului companiei. Și asta pentru că oamenii au întotdeauna mai multă încredere în persoane decât  în companii.

Deși este un concept cunoscut doar de vreo două decenii, branding-ul a devenit mult mai relevant odată cu adoptarea la scară largă a Social Media. Recunoaște, când a fost ultima dată când ai căutat pe cineva pe Google sau te-ai uitat pe profilul său de Social Media înainte de a te întâlni cu acea persoană? Cel mai probabil săptămâna trecută, dacă nu chiar ieri!

Brandul personal este o combinație unică de abilități și experiențe care te definesc pe tine, modul în care te prezinți în lume. Dacă nu îți definești brandul personal, atunci alții îl vor defini pentru tine. De unde începi să îți construiești brandul? Mai întâi identifică acele caracteristici care te diferențiază de concurență. Află ce spun colegii și clienții despre cel mai puternic atribut al tău. Apoi stabilește care sunt pasiunile tale și, în final, decide prin ce vrei să te remarci.

Termenul de branding personal se referă la procesul de creare a unei mărci personale, un proces care necesită creativitate și muncă susținută. Dacă crezi că ești prea subiectiv pentru a vedea clar care îți sunt punctele tari și cele slabe, atunci poți colabora o agenție de branding – personal și corporate, specializată pe astfel de servicii, cum e TUDOR Communication.

Și compania ta se poate bucura de astfel de rezultate excelente. Tot ce trebuie să faci este să alegi Tudor Communication ca strateg de branding pentru companii sau ca partener de încredere pentru consolidarea brandului tău personal.

Agenția de branding te poate ajuta conferindu-ți autenticitate. Un brand personal autentic este ceea ce îți permite să fii tu, cu valorile și experiențele tale, aliniind profilul din online cu persoana din viața reală. Să arăți ce se întâmplă cu tine în afara orelor de program, suscitând interesul pentru pasiunile tale și reușind să îți expui punctele de vedere în probleme-cheie. Să demonstrezi că ești diferit și să explici în ce mod ești diferit. Este arma ta secretă. Pentru că azi mai mult decât oricând, consumatorii vor să afle povestea din spatele mărcii și să cunoască persoana de la care vor achiziționa produse sau servicii.

Dacă te întrebi ce este mai important – brandul personal sau brandul corporate – răspunsul este ambele!

Conexiunea dintre brandingul personal și cel corporate este foarte puternică. Cu ajutorul agenției de branding îți faci cunoscută afacerea prin tine – motorul ei. Un brand personal puternic oferă control asupra carierei și a oportunităților de afaceri, nu reprezintă doar simpla recunoaștere a numelui. Îi ajută pe oameni să te cunoască mai bine, iar oamenii au încredere în cei pe care simt că îi cunosc.

Procesul prin care se creează un nume și o imagine unice pentru un produs în mintea consumatorilor este brandingul corporate. Scopul principal al unei strategii de branding corporate este să ajute o companie sau produsele sale să se distingă dintre competitorii săi direcți. Un brand corporate nu se rezumă la ceea ce consideră mulți, adică logo, slogan și o culoare preferențială. Brandurile corporate de succes reflectă valorile principale ale companiei, personalitatea și misiunea acesteia.

Recomandarea noastră este să nu neglijezi brandingul personal atunci când comunici despre compania ta. Pentru că oamenii au mai multă încredere în oameni decât în companii.

Unul dintre cele mai relevante exemple de strategii de branding personal încununate de succes, marca TUDOR Communication, este ascensiunea rapidă a medicului Ionuț Leahu, fondatorul clinicilor Dr. Leahu.  Fiind cea mai spectaculoasă creștere de pe piața stomatologică, si-a mărit de aproape șase ori cifra de afaceri, într-un an și jumătate, în urma a peste 160 de apariții media.

Și compania ta se poate bucura de astfel de rezultate excelente. Tot ce trebuie să faci este să alegi Tudor Communication ca strateg de branding pentru companii sau ca partener de încredere pentru consolidarea brandului tău personal.

Studiu de caz

DR. LEAHU – CLINICI DENTARE

Dr. Leahu – Clinici Dentare

Peste 160 de apariții media câștigate, în doar 1 an și jumătate

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta