Profitabilitatea brandului personal

 În Branding personal, How to...

Mihaela Raluca Tudor, despre cum și-a construit afacerea cu ajutorul brandingului personal

Brandingul personal e avantajul competitiv care îți duce afacerea la profit.  Pentru că oamenii au încredere în oameni mai mult decât în companii. Și așa este și normal, nu?

Succesul durabil se clădește pe autenticitate personală și pe imaginea de profesionist pe o anumită nișă. E printre puținele lucruri care fac diferența într-o piață extrem de competitivă și aglomerată.

Mi-am clădit afacerea pe brandingul personal. Am devenit antreprenor după șapte ani de televiziune și unul în comunicare și relații publice. Am început afacerea pentru că mi-am dorit să am libertate : de a crea, de a decide, de a lăsa în urmă ceva de care să fiu mândră. Am pornit cu un laptop, în bucătăria apartamentului în care locuiam, și cu ceea ce aveam în cap.

Azi, echipa mea a organizat si promovat două dintre cele mai importante evenimente din România, am fost nominalizați la PR AWARD și avem numeroase studii de caz prin care am demonstrat importanța jurnalismului de brand, a modului în care comunicăm zilnic pentru clienții noștri.

Brandul personal spune cine eşti, ce te motivează şi cu cine te asociezi.

Într-o eră în care comunicăm mai mult online decât offline, oamenii vor să cunoască persoana din spatele brandului de business. Persoana care în sine este un brand. Dacă acel brand este al unui profesionist credibil, el te poate influența. Dacă acel brand este și vizibil, cerul este limita.

Diferența dintre tine și competitorii tăi stă într-un brand puternic, care are in față un lider credibil, un brand în sine. Acest lider nu spune niciodată că este bun, ci ii face pe alții să ințeleagă cât de bun e. Iar asta se poate realiza fără promovare agresivă.

PROMOVEAZĂ-te pe un plan bine definit cu deadlines și indicatori. De fiecare dată livrează un mesaj care scoate în evidenţă un singur lucru, cel care te pune cel mai mult în valoare în contextul respectiv.

Prin branding personal vei obţine:

  • New Business
  • Închiderea mai rapidă a contractelor
  • Avantaj competitiv
  • Fani/viitori clienţi
  • Costuri semnificativ reduse de promovare : pentru ca e vorba despre tine nu brandul unei companii pentru care cele mai multe instutiții media cer bugete de publicitate.

Brandingul personal e avantajul competitiv care îți duce afacerea la profit.

Tu eşti BRANDUL.

Mihaela Raluca Tudor – Antreprenor. Jurnalist de brand. Soție. Mamă. Călător împlinit prin viață.

Postări recomandate

Spune-ne părerea ta!

Hai să vorbim!

Bună! Contactează-ne pentru orice întrebare sau stabilește direct o întâlnire.

Nu poți citi? Schimbă text.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta