DR. LEAHU – CLINICI DENTARE

Peste 160 de apariții media gratuite, în doar 1 an și jumătate

comunicare strategică, PR, branding personal

Dr. Leahu,  160 de apariții media, de 6 de ori creștere

0 EUR
Cifra de afaceri - 2013
0 EUR
Cifra de afaceri - 2015

Dr. Leahu – clinici dentare se bucură de cea mai spectaculoasă creștere de pe piața stomatologică, mărindu-și de aproape 6 de ori cifra de afaceri, în aproximativ 1 an și jumătate de colaborare cu noi. Campania de comunicare a avut succes, în special datorită celor peste 160 de apariții media, la TV și în cele mai importante publicații online, realizate cu un buget foarte scăzut, adică fără să plătească sume uriașe pentru publicitate.

Când l-am cunoscut pe dr. Ionuț Leahu, owner & manager, deținea o clinică în zona Floreasca și închiria un cabinet în Nusco Tower, Pipera. Căuta modalități să se promoveze pentru ca tot mai mulți pacienți să afle de serviciile sale. Ne-am plăcut de la bun început, văzând în el aceleași valori și principii. La primele discuții, am remarcat imediat ambiția și talentul de a explica pe înțelesul tuturor noțiuni medicale, dublate de lipsa oricărei temeri de a ieși în față.

Am pornit strategia de comunicare mizând pe aceste atuuri. Și am zis să încercăm ceva cu totul diferit ca promovare. Să ne axăm pe brand journalism. Adică, în acest caz, să creăm știri utile, care să rezolve preocupările publicului, venind în sprijinul său cu informații palpabile, axate pe prevenție, pe care să le difuzăm prin canale media cu audiență mare și diversificată. Ne-am focusat pe TV, la Știri, și pe materiale în care să nu ne facem publicitate agresivă. Am realizat un plan editorial care a cuprins subiectele și cele mai importante medii de informare a publicului țintă care ne erau la îndemână (TV, print și online).

În acest timp, am avut campanii și în online, creând medii în care să fim rapid și ușor în comunicare cu publicul țintă. Totodată, au căutat să promovăm peste tot materialele apărute în presă: cabinete, site, facebook, parteneri, evenimente.

Chiar din primele luni, trăgând linie după campanii, reacția publicului a fost percepută de client ca fiind bună, având și primii pacienți în urma materialelor difuzate. Am continuat, intensificând eforturile în aceeași direcție.

Trebuia să creștem în notorietate și să clădim imaginea doctorului-prieten, care oferă informații utile pentru ca pacienții să ia în calcul prevenția ca stil de viață, a doctorului care oferă fără să ceară ceva în schimb. De altfel, imaginea și preocupările reale ale dr. Ionuț Leahu, care însă, până la acel moment, nu aveau forma potrivită și canalele de distribuție.

dr-leahu-la-antena-1
dr-leahu-la-antena-3
dr-leahu-la-digi-24
dr-leahu-pe-forbes
dr-leahu-pe-manager-express
wall-street
dr-leahu-la-kanal-d
dr-leahu-la-ce-se-intampla-doctore
dr-leahu-la-national-tv

De la o clinică la trei

Clinica Victoria

Clinica Floreasca

Centrul de Excelență

De la 0 apariții în media la 160

0
Apariții media

De la un dentist profesionist, recunoscut de toată lumea, am trecut la un alt pas în strategia de comunicare  –  Dr. Ionuț Leahu, specialist în Implantologie Orală. Am avut zeci de materiale video la Antena 1 și 3, Kanal D, Național TV/N 24, Digi 24, Prima TV, TVR 1 și alte zeci de articole în publicații online. Acestea i-au consolidat poziția ca specialist în această zonă.

Și pentru ca afacerea Dr. Leahu creștea, acesta a devenit și unul din cei mai cunoscuți antreprenori din domeniu medical.

Materialul care i-a adus cea mai mare notorietate a fost de departe cel realizat în cadrul emisiunii lui Moise Guran, Biziday.

dr-leahu-dental-clinics-logo

Anul acesta, împreună cu Dr. Leahu, am inaugurat Centrul de Excelență în Implantologie Orală. Peste 30 de apariții media în prima săptămână de la lansare. Toate, fără să plătim publicitate.

Cu mai bine de 160 de apariții media GRATUITE în doar 1 an și jumătate, am reușit să-l transformăm pe Dr. Ionuț Leahu și clinicile sale, în unul dintre cele mai vizibile, credibile și de succes business-uri din România. Modul în care ne-am promovat în media (TV și publicații online) a fost mereu fără să agresăm consumatorul și să vindem cu orice preț. Le-am oferit jurnaliştilor cu care colaborăm ştiri, în care accentul a fost întotdeauna pe beneficiile pe care le poate obţine pacientul. Acestea au dus la crearea unei imagini profesioniste, vizibile și credibile, lucru care, în timp, s-a concretizat în creșterea semnificativă a numărului de pacienți.

Şi business-ul tău poate avea o ascensiune la fel de impresionantă, dacă ştii ce şi cum să comunici.

Contactează-ne pentru mai multe informații

Hai să vorbim!

Bună! Contactează-ne pentru orice întrebare sau stabilește direct o întâlnire.

Nu poți citi? Schimbă text.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta