Cum să generezi peste 50 de articole în 24 de ore în publicații din toată țara

comunicare strategică, PR, promovare media

Campania „Strongest in România – Îți certifică forța economică” s-a bucurat de o mediatizare uriașă. Prima etapă, desfășurată în luna noiembrie, a generat peste 50 de articole în publicații centrale, regionale și locale. În total, am consemnat peste 120 de apariţii gratuite la TV, online şi print, în aproximativ patru luni, cu un rate card de peste 200.000 de euro.

Strategia a fost să creăm subiecte de interes pentru jurnalişti şi opinia publică, pornind de la informațiile oferite de client – în urma discuțiilor despre aceste informații și transformarea lor în subiecte de presă.

Înainte de a creiona campania, am identificat publicul targetat, canalele media şi tacticile prin care să ne îndeplinim obiectivele propuse.

Noiembrie

50 apariții media în presa centrală și locală

Decembrie

20 apariții media

Ianuarie

30 apariții media

Februarie

20 apariții media

TOTAL: 120 apariții media în 4 luni

OBIECTIVELE COMUNICĂRII

1. Obiectiv strategic

Ca obiectiv strategic, ne-am propus să promovăm valorile recompensate de Creditinfo România prin produsul „Strongest in Romania”: profitabilitatea și buna reputație. Am folosit datele Creditinfo, care acordă certificatul „Strongest in Romania” pe baza unor criterii verificate în numeroase țări europene. Ne-am concentrat apoi pe promovarea informațiilor despre cele 4% din companiile înregistrate în România, care generează 92% din profitul economiei românești.

Pentru a veni în sprijinul partenerilor noștri, jurnaliștii, am trimis fiecăruia texte dedicate, pe baza informațiilor referitoare al mediul de business din regiunea, județul sau orașul de interes al fiecărei publicații vizate din țară.

2. Obiectiv principal

  • Creșterea vizibilității și a notorietății brandului Creditinfo.
  • Menționarea brandului Creditinfo împreună cu valori precum profitabilitate, bună reputație, credibilitate.
  • Creșterea vizibilității certificatului „Strongest în România”, a credibilității acestuia.
  • Poziționarea conceptului / produsului „Strongest in Romania” în zona must have pentru orice companie serioasă din România.

3. Obiectiv secundar

  • Branding personal Aurimas Kacinskas, CEO Creditinfo România.
  • Rol de educare: prezentarea celor 4% companii ca adevărate modele în business.

PUBLIC ȚINTĂ

1. Public țintă principal

Companii care:

  • au cifra de afaceri peste 100.000 lei;
  • sunt pe profit;
  • au vechime în piața de minimum 2 ani;
  • nu au datorii la bugetul de stat;
  • au istoric pozitiv de creditare;
  • au credit scor cu risc mic sau mediu;
  • au lichidare curentă mai mare de 1.0;
  • au rentabilitatea capitalului mai mare de 20%.

2. Public țintă secundar

Companii din domeniul:

  • Producție
  • Telecomunicații
  • Publicitate
  • Bănci și instituții
  • Financiar
  • Contabilitate/Audit
  • Leasing
  • Farmaceutic
  • Tutun
  • IT
  • Asigurări
  • Imobiliare

TACTICI

Adaptarea mesajului în funcție de public – fiecare publicație regională / locală a primit în primul rând informații despre mediul de business din zona de distribuție și în al doilea rând informații generale, la nivelul țării.

Prezentarea unor povești de succes ale celor care dețin certificatul „Strongest in Romania” – cum le-a schimbat certificatul perspectiva, poziționarea pe piață etc.

Campanie de e-mail marketing prin care am arătat clienților Creditinfo expunerea masivă în mass-media de care s-au bucurat informațiile despre companiile profitabile din României.

Comunicarea constantă a studiilor Creditinfo.

Filmări (sincron) în care Aurimas Kacinskas, CEO Creditinfo Romania, vorbește despre studiile realizate de companie.

ACȚIUNI

A. Analiză piața media locală pentru publicul țintă, alegere media targetată.

B. Discuții cu clientul despre temele abordate, alegerea celor mai importante direcții de comunicare în funcție de obiectivele propuse.

C. Analiză date, informații primite de la client.

D. Transformarea datelor statistice în știri.

E. Redactare, distribuție comunicate de presă, pitch subiecte de presă.

F. Follow up.

G. Raport apariții media.

CANALE MEDIA

Apariții media Credit Info Romania
CreditInfo pe MediaFax
CreditInfo pe Capital
CreditInfo pe Wall-Street
CreditInfo pe Profit.ro
CreditInfo pe Adevărul
CreditInfo pe Bursa
CreditInfo pe News.ro
CreditInfo pe Piata Financiara

REZULTATE, CONCLUZII

Startul campaniei „Strongest în media din România” a generat, în 24 de ore, peste 50 de apariții în media din București și din toată țara. Dincolo de rate card-ul impresionant (peste 70.000 de euro), am creat un model, pe care l-am replicat ulterior în campanii derulate în următoarele trei luni. În total, au avut loc în cadrul campaniei „Strongest în media din România”, 3 campanii de e-mail marketing și au fost generate peste 120 de apariții media în valoare de peste 200.000 de euro (rate card).

0 campanii
de e-mail marketing
Peste 0 apariții
în presa centrală și locală
Peste 0 Euro
Valoarea aparițiilor media (rate card)
Şi business-ul tău poate avea o ascensiune la fel de impresionantă, dacă ştii ce şi cum să comunici.

Contactează-ne pentru mai multe informații

Hai să vorbim!

Bună! Contactează-ne pentru orice întrebare sau stabilește direct o întâlnire.

Nu poți citi? Schimbă text.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta