Cea mai importantă reușită în 2018, în comunicare și PR, va fi ca brandurile să construiască o relație bazată pe încredere și transparență cu segmente extrem de nișate din publicul lor. Acest lucru va duce la o implicare emoțională sporită a clienților, un ROI mai rapid și la posibilitatea ca aceștia să devină înșiși brand advocates (avocați, susținători ai brandului).

Primul pas în crearea unei strategii este să evaluăm ceea ce a mers și ce nu în 2017. Al doilea este să ne propunem investiții în tehnologie și research științific. Inteligența artificială este aici, iar avantajul competitiv este al celor care deja o folosesc. Ca să aplicăm toate aceste lucruri, este important să avem un plan editorial bazat și pe predicții, pentru tot anul.

Social media

Bombardarea de conținut din social media îi va face pe tot mai mulți să devină extremi de selectivi și să se aboneze doar la lucrurile cu adevărat de interes. Acest lucru va duce la nevoia creării unui conținut mult mai autentic, calitativ și atractiv. Diferența o va face conținutul vizual care creează emoție, pentru care sunt acum numeroase instrumente care îl pot automatiza, făcându-l mai accesibil și interesant.

Promovarea în media

Râmâne încă o linie neclară între media câștigată editorial și media plătită. Cel puțin, în mintea companiilor. Nu se înțeleg diferențele și nici avantajele fiecăruia. Ping-pong-ul continuă, iar lupta se dă în zona de reputație, credibilitate și costuri.

Brandingul personal

Devine o necesitate nu doar în top management, ci și pentru angajați. Tot mai mulți specialiști doresc să fie valorizați și cu meritele recunoscute. Companiile care vor investi în brandingul personal al acestora, asumându-și niște riscuri controlate, vor avea angajați mai loiali și vor fi puternice. În primul rând, pentru că influența nu îi va mai aparține unei singure persoane, de obicei CEO–ului.

Hai să vorbim!

Bună! Contactează-ne pentru orice întrebare sau stabilește direct o întâlnire.

Nu poți citi? Schimbă text.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta