Articol original pe Elite Business Women

Mihaela Raluca Tudor conduce una dintre cele mai dinamice agenții de PR și branding personal din România. Are grijă de branding-ul diplomaților, al persoanelor publice sau al chef-ilor cu stele Michelin. A reușit, de-a lungul timpului , să crească afaceri de la câteva sute de mii de euro până la milioane de euro, a salvat companii de la faliment și a creat branduri. Totul, pe baza creativității și a bogatei sale experiențe de jurnalist.

După 7 ani de televiziune, Mihaela Raluca Tudor a creat o afacere cu suflet, Tudor Communication. Deși are o istorie de doar trei ani și jumătate, afacerea Mihaelei se dezvoltă ca în basmul lui Făt-frumos, pentru că fiecare zi e foarte intensă. După doi ani și-a dublat cifra de afaceri, după trei ani a triplat-o și a închiriat un sediu în centrul Capitalei, iar anul acesta estimează o cifră de afaceri de 160.000 de euro. „Mă trezesc în fiecare zi cu chef de muncă. Visul meu nu a fost să devin propriul șef, ci să am libertate. Începând de la a crea ceva și până la rezultatul final”, spune tânăra antreprenoare.

Dar nu cifrele sunt cele mai importante. „Creștem împreună cu clienții noștri”, îi place Mihaelei să spună. Este un principiu pe care l-a urmat încă de la început, din ziua în care a decis să lucreze pe cont propriu. Avea 26 de ani, un laptop, o experiență bogată de jurnalist și mult entuziasm. Și-a propus să facă cunoscute companiile prin intermediul oamenilor care le conduc. Și-a propus să își promoveze clienții nonagresiv și nonpublicitar, pe baza unui conținut de calitate, cu informații valoroase pentru publicul clienților. „Îi voi face vizibili la TV, pentru că știu cel mai bine cum să fac asta!”, și-a spus atunci.

După trei săptămâni de activitate, avea primul client: salonul de cosmetică pe care-l frecventa. O lună și jumătate mai târziu, salonul nu făcea față programărilor. Apoi a contactat-o o cunoștință a cărei afacere era în pragul falimentului. Pentru ea, Mihaela a pus la punct o campanie de comunicare. După trei luni, firma respectivă nu doar că a evitat falimentul, au și crescut veniturile cu 40 %, iar până la sfârșitul anului și-a achitat datoriile și a intrat pe profit.

Astăzi, Mihaela Raluca Tudor are în jurul ei o echipă alcătuită din foști jurnaliști, care au aceeași viziune. Investește continuu în business și în rezultatele clienților. Unul din ei a avut o creștere spectaculoasă, de la 200 de mii de euro, la 1.200.000 de euro, într-un an și jumătate, proiect care a devenit studiu de caz.

Tudor Communication le oferă clienților apariții în media, transformând povestea afacerilor în știre de presă, evenimente WOW și servicii de Brand Journalism, Strategic Communication, Social Media management și Inspired Cross-Promotions.

„Țin mult ca echipa, clienții și colaboratorii mei să fie fericiți și împliniți. Da, e greu să ai o afacere, să treci prin momente în care nu ai un chior în buzunar, nu ai cu ce plăti salariile pentru că sunt clienți care nu plătesc la timp . Cred că în mediul de business românesc poți să reușești. E mai ușor decât în alte țări europene, în care există reguli stricte și taxe mai mari. Și mai cred că nu trebuie să fii antreprenor ca să îți îndeplinești visul, poți fi orice vrei tu. Nu cred în noroc, cred în muncă, oameni providențiali ,în optimism și în mine. Să crezi în tine e cel mai bun lucru pe care îl poți face. Eu știu că voi fi în 4 ani în topul celor mai performante agenții de PR din România. Ăsta e țelul meu”, declară tânăra femeia de afaceri, care nu a împlinit încă 30 de ani, dar și-a atins visul cu mâna. Și merge mai departe.

Hai să vorbim!

Bună! Contactează-ne pentru orice întrebare sau stabilește direct o întâlnire.

Nu poți citi? Schimbă text.

Începe să tastezi și apasă Enter pentru a căuta